övik

- linnéa

i lördags åkte som sagt gänget till övik för att fira cicci som fyllde 20. på bussen dit skrevs en låt till födelsedagsbarnet som sedan spelades upp för henne. väl framme blev det mat och sedan av till cicci där hon firades. vi hade det super trevligt förutom att det inte blev någon sömn alls, detta för att jag var övertrött och inte kunde somna.
tack alla för en trevlig helg!

när jag kom hem på söndag blev det hem till linda för en dusch. därfter kom min älskling och hämtade mig. vi provade på hemmagjord sushi som var både lättlagat och gott! senare påbörjade vi se "new moon" som jag ännu inte sett, men vi såg inte mer än 10 minuter innan jag blev super trött så vi somnade.

nu är det ny veckan och jag och min älskling sitter här på hans skola för att plugga till ett prov.
nu är det snart lunch, då blir det mat! jag är vrålhungrig!
vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0