stora Dagen med ett stort D

- Frida
För min älskade, har varit där hela dagen och bara myst och promenerat i det härliga vädret. Senare på kvällen blev det marängtårta med grädde, blåbär och hallon. På söndag blir det fika med släkten hans, och då bjuds det på (jag lovar er) världens bästa smörgåstårta gjord av hans mami. Det är helt sjukt så god den är, kan knapp bärga mig!!

Jag var verkligen jättetrött idag, klev upp kvart i sju för att sedan fota på grubbeskolan. Men så fort jag kom till älsklingen så ändrades humöret. Det är en stor dag och det ska inte vara några trötta miner då inte!

Nu ska jag lägga mig, det blir en lång dag imorgon som börjar på universitetet, efter det blir det klippning och efter det är det UF-mässan men linnéa som gäller.



jag har verkligen världens bästa omkring mig, är så himla tacksam. v
ta hand om dom bästa ni har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0