summer lovin'

- Frida
Jag brukar verkligen inte bli så himla slö dagen efter, som jag är idag. Kände definitivt inte heller att det blev för mycket av det goda igår!
Det har dessutom varit skönt att bara ha tagit det lugnt idag, men så fort jag kom till min pojke vände mitt humör. Jag fick världens överskottsenergi så jag hade nog kunnat springa hundra gånger runt huset. Vet inte riktigt vad som hände, men jag är verkligen inte personen som bara sitter inne en hel dag (utan sjukdom) så det kan ju bero på det.

Nu ska jag fortsätta se på "Uppdrag granskning" som jag påbörjade se innan jag åkte iväg, det är verkligen intressant. För att dra lite kort så är det en kille på 15 år som misstänkts för att ha våldtagit två tjejer i Ö-vik. En av tjejerna är 14 och den andra tjejen är 17. Det är verkligen rörande att se det, och jag kan inte ens försöka förstå vad tjejerna går igenom. Det gick inte att lägga upp länken så gå in på > www.svt.se > Uppdrag granskning > Sen är det första klippet på sidan. SEVÄRT

Medans jag skriver dunkar jag en massa sommarlåtar genom koss lurarna och tänker tillbaka på fina, mysiga, härliga, galna och helt fantastiska sommardagar som nätter! Vill verkligen ha sommar nuuuuuuuu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0