sweet dreams

- Frida
Nu har jag lov på riktigt, har jobbat och slitit hela helgen och det har gått superbra. Det är så skönt att trivas så pass bra med extrajobbet : )

Idag jobbade jag till fyra och efter det åkte jag raka vägen till min evelina. Fixade med biljetterna inför 100-dagars och pratade ikapp det vi missat i varandras liv. Kvalitetstid kallas det!

Har spenderat kvällen hos min älskling, det är verkligen skönt att kunna varva ner måste jag säga. Pratade med martina på msn ikväll och fick ett par gamla bilder, väljer nog att visa vissa men lämna vissa om man säger så. Verkligen roligt att se gamla bilder, synd bara att det inte fanns någon bild med mitt naturliga hår. Överväger för övrigt att bli ljus till sommaren, får prata med min frisör och höra vad hon säger om saken.

Nu ska jag snart ta och lägga mig, ska upp på stan imorgon med angie.




långt hår&slingor i blondt.
ibland funderar man ju varför man ens sätter igång med att färga håret brunt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0