23mars

- Frida
Hade verkligen ingen lång dag idag, men föreläsning på två timmar en tidig morgon är inte alltid den bästa starten på dagen. Jag slutade kring elva och hade då möte så nu vet jag hur och när jag ska göra allting för att hinna bli klar med skolarbetet innan skolan har nått sitt slut.

Efter skolan drog jag och Hanna ner på stan, satte oss på apberget för att äta subway macka och subway kakor- mumsigt och väldigt härligt i solen. Efter det gick vi vidare till megazone för att spela biljard, var många år sen jag körde det och jag är riktigt glad över att Hannie övertalade mig att vi skulle spela. Jennifer tittade även förbi, så vi gick till Åhléns cafét för att prata en massa och sen strosa runt inne i stan.

Det blev alltså en lång dag trots allt, jag och J tog en promenad mot hedlunda och jag tror att jag kom hem runt fyra.

Nu har jag precis duschat min katt, tro det eller ej. Javet, hon älskar vatten- MEN jag tror inte att det finns många katter som verkligen gillar att bli schampoonerade och duschade, men det gick väldigt bra och nu luktar hon genast väldigt gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0