ljuvlig dag!

- Linnéa

nu har jag äntligen fixat min studentmössa och balklänning, så nu kan jag känna mig hyfsat lugn! min älskling hjälpte förstås till med att välja ut min balklänning!
bilder på den kommer upp senare!

som ni kanske läste så spenderade jag hela dagen med frida igår, vi hade super trevligt! jag var akut efter att fixa min studentmössa så frida fick hjälpa mig med det.

nu är det bara biljetten till balen, studentskiva, studentklänningen, skor, smink och hår till balen som ska fixas.. men först och främst ska jag fixa mig en praktik plats innan något annat! troligast kommer jag vara på kapphal på ersboda!

föresten, klippet på filmen "precious" som jag la upp här om dagen, jag tänkte bara säga att jag sett den nu och att jag tycker att den är heltklart sevärd!

nu har jag lite saker som måste göras, så vi hörs ikväll. då blir det uppdatering med mycket bilder!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0