7 mars

- Linnéa

nu har det blivit ett tag sen jag bloggade igen, ledsen för det! nu hade jag iallafall tänkt ta mig tid och skriva lite om vad jag gjort de senaste dagarna.

jag har varit på promenad i det ljuvliga vädret med min älskling och sacko, köpt min balklänning, varit på fest med frida, bakat tillsammans med min älskling, besökt joels och hans super söta hundar, fixat praktikplats på hp´s mataffär, haft harry potter maraton, fixat massa med studenten, sett min älskling spela match, stickat en mössa och myst massor!

nu har jag och min älskling ganska just kommit hem från hans match där det blev vinst, och nu blir det hem till mig för att gå en promenad med sacko. jag och min älskling har nämligen fått i uppdrag att passa sacko i 2 dagar eftersom min bror ska till en kompis.


vi gjorde oss en mega fruktsallad till alla harry potter filmer som skulle ses!



joels urgulliga hundar!


min balklänning som jag köpt!

vi hörs senare!




Kommentarer
Postat av: Joel

ooh snygg klänning där!

2010-03-07 @ 19:24:36
Postat av: Anonym

Fan va snygg klänning! :D

2010-03-07 @ 19:27:50
Postat av: Naima

Gud vilken fin klänning! =)

2010-03-13 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0