18 maj

- Frida
Det blev en lång dag med jobb idag, började tio och sjutade halv åtta. MEN ska absolut inte klaga, pengarna rullar in. Sen dess att jag kommit hem så har jag suttit och pluggat, har skickat in en uppgift och har nu skrivit en sida av ett arbete och tycker att jag nu förtjänar lite kvällsfika eftersom att jag åt senast klockan tio imorse.

Det var en omställning att jobba inne i stan idag, ett helt annat tempo och ett helt annat urval på människor som handlar. Det var full fart, och hann knappt ta någon rast- fem timmar bara blåste iväg.

Läste precis att linnéa har provat på djupvatten träning, någonting som jag länge velat prova på så L, nästa gång ska jag meeed! Jag och Linnéa har även tänkt ta tag i träningen på riktigt (jag vet, hon tränar hårt nu) men när lindas kort tar slut måste hon ju hålla uppe samma tempo och det är då jag kommer in. Det lär också sättas igång med springning som vi var duktiga på att göra förra sommaren.

Lite synd är det ju att jag missar dessa stek dagar, tror jag får ta igen med solarium.. Nu ska jag fika & se på kanske det absolut sista avsnitt av one tree hill- någonsin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0