22 maj

- Frida
Har inte varit den bästa på att uppdatera så bra som jag brukar, men ser inte heller något roligt i att ni ska läsa varje dag "idag blev det jobb, efter det åkte jag till min älskling och där blev det lite plugg gjort"

Så jag har istället inte skrivit någonting alls, antar att ni förstår. Igår umgicks jag och min pöjk med två av hans pojkar, henrik och fredrik- mycket trevligt var det!
Nu blir det grillspett med familjen och till det öppnar jag en cider. Om ca en timme kommer angie och lill och hämtar upp mig häär, så då blir det ut och göra stan osäker. Kommer även åka iväg till s och c&o lite senare.

Hoppas att ni får en härlig lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0