25 maj

- Frida
Morgonen kanske inte fick den bästa starten, men tänk vad beroende vi är av tekniken. Har försökt smsa ett par personer men det har inte fungerat, det visar sig tydligen att det är fel på halebops (telias) nät, men det verkar då ha blivit bättre nu.

Kom till min pojk med kinamat för drygt en timme sen, eftersom att båda var väldigt hungriga så gick det fort att få i sig mat så nu har vi hälften av allting kvar, kan bli gott att värma på lite senare.

Ligger nu i hans säng och håller på att skriva min uppsats om Schizofreni, så ska fortsätta med det så jag blir klar med den idag! Ska göra allt jag kan för att hinna träffa hanna som ville ses ikväll, eftersom att vi båda jobbar väldigt mycket så har vi inte särskilit mycket tid över. MEN ska göra mitt bästa och jobba i full fart nu. Så vi hörs senare :)






cissis bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0