5 maj

- Frida
godmorgon alla fina, idag tog jag mig upp ovanligt tidigt och ovanligt lätt måste jag säga. I vanliga fall brukar det ta minst tjugo minuter innan jag tagit mig upp, men det börjar ta sig.
Sitter nu och har ännu en lektion utan lärare, Thorsten försvann precis men han är väl förhoppningsvis tillbaka innan lektionen är slut. Ska nu sitta och skriva på en marknadsplan om Lindex, lite krångligt men nu ska jag verkligen sätta mig in i det så jag får den klar någon gång.

Efter grafisk kommunikation har vi en håltimme på cirka två och en halv timme och då ska jag och angie ner på stan för att byta ut lite storlekar på det jag köpte på lindex igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0