6 maj

- Frida
Hade tänkt att blogga igårkväll men jag var så förbannad att det var nog lika bra att jag inte gjorde det.

Jobbade idag igen, så hann bara hem en snabbis och sen iväg ut igen. Jag hade en massa att skriva men kommer för tillfället inte på någonting. Kanske bäst att återkomma imorgon istället, får se när jag får tid till uppdatering. Går i skola från tjugo i tio och sen jobbar jag till 19.10 och då är det raka vägen till min käraste så vi ser väl.

Här kommer iaf bilden jag pratade om, hur klänninger som jag köpte för under hundralapper ser ut. Återkommer med lite valborg bilder och annat smaskigt en annan dag.
Sommaren ser lovande ut, planerar lite road trips &det finns plats i bilen så bara att höra av sig.


oj, mycket bubblor kom med i bilden- men där är den iaf!

Kommentarer
Postat av: lillan (ditt största och enda fan) ;p

klänningen var ju hur snygg som helst, vilket jävla kap! :)

2010-05-07 @ 00:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0