betalningsproblem

- Frida
Nu har jag kommit hem från älskipälski, har suttit och kollat runt på lite klädeshemsidor här och blev så glad när jag äntligen (trodde jag) kunde betala över internet och för en gångs skull slippa postförskott. MEN, icket.. Tydligen fungerar det inte, så ska väl försöka mig på banken igen och se vad dom kan göra åt saken. Det var ju trots allt friheten att kunna betala över internet jag ville nå.

I sista sekund hann jag iaf beställa "dress of the day" från bubbleroom- dom har alltså en klänning/tunika varje dag för endast 149 kr. För en gångs skull hittade jag en supersöt tunika, så fick bara gå den krångliga vägen och ta faktura istället. Nåja, det blir säkert bra!


(+ett linne under så blir den nog perfekt till sommarens kvällar)

Har även hittat den perfekta presenten till min mor, eftersom att det är morsdag här i dagarna- det hade ni inte glömt va?! så ska ta och prata ihop mig med min bror så får vi se vad det blir av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0