bilder från fredag och lördag!

- linnéa

i fredags blev det krogen med jessica, sami, rabin, therese och min älskling! jag hade aldrig trott att det skulle vara så fullt på självaste valborg, men det var det iallafall! jag stötte även på min vän hanna, kul att du dök upp!
tack för en super trevlig kväll!


jessica testar min systers ljuvliga skor som jag lånat. jag lovar att hon pussade på dom mer än en gång! ;)


rabin och therese!


sami och min älskling!

igår blev det ordentligt med bullbak med min älskling!
en plåt mockarutor och 120 kanelbullar!


en massa bulldeg!


min älskling penslar bullar!


en less jag efter flera timmars bak!


min älskling bakade underbart goda mockarutor!


jag på hugget då det ska bakas!


färdiga! nu är hela frysen full med bullar!

nu ska jag och min älskling städa klart hans rum så vi sen kan montera in hans nya sängram!
vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska båda ni på balen? Har ni fixat klänningar? Lägg upp bilder isåfall1 :D

2010-05-02 @ 13:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0