grillning på nydala!

- Linnéa

nu har jag äntligen hittat mig en studentklänning som jag beställde igår! (lägger in bilder på den när den kommit). jag hade hittat runt på jag vet inte hur många hemsidor, tills slut hade jag 10 stycken som det stod mellan, jag fick hjälp av min älskling att välja den bästa!

dagen idag började med en runda på stan med min älskling och hans mamma, de handlade hans outfit tills balen!

supersnyggt!

därefter blev det träning med linda, det blev 30 längder sim. på måndag ska vi köra vattengympa, kanonbra träning! senare blev det då grillning med min familj och min älskling! vi glömde dock handla med oss min veggo mat så jag fick äta varma bananer med smält choklad!


min älskling vid grillen!


min mumsiga banan!


jag i en trägunga som jag hittade!


sacko blev glad när han fick i sig kycklingfilé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0