hemska tankar

- Frida
Det blev en stressig morgon för mig imorse, eftersom att jag vaknade drygt fem minuter innan jag skulle iväg till skolan. Hade endast en lektion i skolan, och jag började som sagt att jobba redan klockan 13.00 och har jobbat tills 19.20. Har varit förbi min käraste mormor för att hämta en nackkrage, har jätteont i nacken så jag får hoppas att den hjälper. Någon som också haft otur är sammes bror som råkade ut för detta idag:

Skadades av elström

En anställd vid SCA Packagings fabrik i Obbola har skadats när han fick elström genom händerna.

Olyckan inträffade på tisdagen när en 21-årig anställd var i färd med att byta valsar på en plåtbockningsmaskin.
I samband med detta blev maskinen strömförande och mannen fick 220 volts ström genom händerna.
Polisen uppger att mannen fick lite ont i bröstet i samband med händelsen.
Han fördes till universitetssjukhuset för kontroll.

Som tur är så är skadorna lindriga och han mår bra nu, men tänkt vad som faktiskt kunnat hända. Hemskt detdär!

Nu ska jag sova, en ny dag imorgon och då är det skola&plugg som gäller för heeela slanten.

sista avsnittet imorgon, buuhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0