honeyhoney

- Frida
Måste börja med att säga att det är helt sjukt varmt, när jag gick in för cirka tjugo minuter sen var det 16+ ute. Det är underbart mina vänner, underbart.
Emmy tog bussen hem klockan åtta, och innan dess hann vi med årets första minigolf. Fyra dåliga förlorare är väl allt jag kan säga, det är väl aldrig roligt att få en sjua på en bana? Men roligt var det, och underbart att man kunde spela i bara linne.

Efter att vi släppt av emmy på busstationen åkte jag iväg till min pojke. Det var för många dagar sen vi sågs, så det var vekligen skönt att träffa honom igen. Känns som att det var flera veckor sen vi sågs, men trots allt var det fyra dagar närmare bestämt.

Håller för tillfället på att få in lite bilder från gårdagen, så dom kommer upp här så fort jag fått över dom. Nu ska jag kolla på ett program jag missat från i fredags, pusssn.


jaa.. lite speciellt sätt att sitta, på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0