nattprat

- Frida
Har försökt att göra så mycket plugg som är möjligt idag, men det går verkligen trögt. Det är svårt att hitta någon sorts motivation när man helst av allt bara vill ligga under täcket och kolla på någon bra film. Imorgon är det iaf skola som gäller, börjar dock 13.20 så har absolut ingen brådska att lägga mig så himla tidigt. Det är dock ett stort plus om jag kommer mig isäng hyfsad tid så att jag får många timmars sömn eftersom att det blir jobb direkt efter att jag slutat imorgon.

Pratade med emmy ikväll, om framtidsplaner och allmänt om livet efter studenten. Efter att vi pratat drygt två timmar så dog såklart min telefon och jag har nu letat i alla lådor efter laddaren. Satt mig ner i några minuter och verkligen tänkte vars jag hade den sist, och då slog det mig att jag som tur var hade den i en påse. Kamerasladden däremot är helt borta, blir tooookig när jag inte hittar alla kablar man måste hålla koll på. Speciellt när jag inte hittar kamerasladden, hade ju tänkt slänga in en ny header, men inte går väl det när jag inte ens får in bilderna i datorn.

Oj vad lätt det är att sitta och skriva av sig om precis ingenting, skulle nog kunna skriva hur långt som helst men ska inte tråka ut er av mitt vardagsprat alltför mycket idag. Så med det säger jag (snart) godnatt så återkommer jag någon gång imorgon.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0