nothin' on you

- Linnéa

när min älskling var och klippte sig idag passade jag på att hitta en gräsmatta där jag kunde sola och njuta av det sköna vädret. jag försöker så gott jag kan ta vara på det fina vädret så jag kan få lite färg till balen och studenten!

när jag kom till skolan idag fick jag 2 teckningar av min underbara vän naima! hon hade gjort 2 teckningar som skulle föreställa mig och min älskling som kung och drottning! helt otroligt fina, tack så mycket naima!
bilder på dom kommer självklart upp senare!
senare blev det av till stan där jag och naima handlade det sista inför balen. det känns verkligen skönt att ha allt fixat så man slipper tänka på det i sista sekund!

imorgon blir det av till skolan för att planera studenten in i det sista! därefter ska jag av till frida för att testa ut balfrisyrer, det är nämligen hon som ska göra min frisyr!


mina fina vän naima!

nu ska jag slänga i mig mat!
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0