rolig nyhet

- Frida
Snacka om att vädret verkligen kan vända, det har hela dagen varit strålande sol och väldigt varmt. Men så fort vi hade ätit klart middag hemma hos mormor så började det mullra, blixtra och regna hur mycket som helst. Tur iaf att det slutade väldigt fort.

Det blev en runda på stan, fick med mig två par skor hem- ett par balerina och ett par högklackade som jag hade tänkt ha på studenten. Vi har även hunnit varit och handlat mat inför grillningen imorgon, så att allt är fixat eftersom att jag jobbar till 17.00 imorgon.

Just det, dom ringde tidigare idag från Lind3x inne i stan och frågade om jag ville jobba hos dom nästa vecka, självklart tackade jag ja och det känns riktigt roligt att komma in till dom också och jobba.

Näe, nu ska jag sova- blir som sagt jobb för hela slanten imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0