Stek i solen!

- Linnéa

Det blev promenad med Sacko i det fina vädret, han fick sig ett bad och han hittade en död igelkotte som han tuggade på. Just nu så sitter jag här på min balkong med min sötnos och har just ätit bullar. Vi sitter här för att försöka få lite färg! Vi har även tittat på lite utlandsresor, det står mellan Alanya och Egypten! Mest av allt hade jag velat åka till Thailand men eftersom det är inbördes krig där just nu finns det inga resor förrän i oktober.. Men efter att ha tittat på Alanya och Egypten blev det mycket lockande!! Resan kommer bli någon gång i slutet av Augusti!!

Mina tjejkompisar frågade om jag skulle med på krogen ikväll men eftersom att jag var ute förra helgen blir det nog en lugnare kväll ikväll. Jag och min älskling ska tillaga marinad och kött tills imorgon, jag, min älskling och min familj ska ut och grilla imorgon (självklart tar vi med oss sacko!)



Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0