tttttagg

- Frida
Det blev som sagt en runda på stan med angelica, hittade en snyggggg klänning och en jeans volang kjol. Hade jag fått in bilderna från kameran i datorn så hade jag tagit kort så att ni hade ni också fått se. Kommer till pappsen idag, och då får jag eventuellt in bilderna via kortläsaren så har ni tur kommer det ut bilder på det jag köpt också.

Efter skolan pyser jag iväg till samme, eftersom att jag har en del plugg framför mig så passar jag på att åka dit innan middagen så jag får gjort så mycket som möjligt.

Näe, nu ska jag göra något vettigt. men ÅH så taggad jag är lillemor.......-HIHIHI




Kommentarer
Postat av: lillemooooor

TAGGGGGGA!!!! :D:D:D



sett aa och oth? ;o

2010-05-06 @ 01:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0