high on life!

- Linnéa

idag har jag och min älskling tagit sacko till djur magazinet, vi tog honom dit för att det var dags för honom att klippa sina klor. vi har försökt göra det själv men eftersom han blir väldigt rädd när det ska göras låter vi djur magazinet sköta det istället.

därefter lunchade jag och min älskling ihop sen blev kub, min första omgång för i år! det blev jag och amanda mot (hans syster) honom. det blev även en del studsmatta och träning på volter! jag har ett mål i sommar, att sätta en flickis själv innan sommar är slut!

nu har jag just umgåtts med min syster, hon har hjälpt mig prova ut kläder och skor till studenten. nu ska jag bara försöka få lite färg till studenten, man går trotsallt barbent!

nu ska jag snabbt slänga ihop lite bak till mammas kille som bara om någon timme reser hem till sin familj för någon vecka.

bild från förra sommaren!

vi hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0