sackos dag!

- Linnéa

tack och lov att det är så svalt och skönt inne på gymmet när vädret håller i sig som det gör! det blev som sagt gym och djupvattenträning med linda. djupvattenträning är utan tvekan något jag ska göra igen! jag måste säga att det var tufft, det tog på krafterna rejält! men det var även kul!

eftersom det är sackos födelsedag idag handlades det en ordentlig bit lammkött till honom! han fick även en påse grisöron som han älskar! jag och min älskling tog honom också till älven för en massa bad!



nu har min älskling just kommit hit, han har varit och haft hård träning!

imorgon ska jag och linda köra ett pass core och senare mot kvällen ska vi ut och springa!


sist men inte minst, jag var just inne på aftonbladets hemsida och såg en artikel om "äckligaste filmen någonsin" folk har till och med varnat att man inte ska äta innan man ser filmen eftersom folk har spytt av den..
här har ni trailern..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0