underbart solig dag!

- linnéa

jag säger bara tack gode gud för att jag slapp betala en lärobok som var sen! jag hade fått en räkning på 500 kr men eftersom jag hittade boken och kunde lämna igen den blev det ingen räkning alls!
nu är jag och min älskling äntligen klara med hans sängram! vi jobbade hårt igårnatt men blev inte klara, tror vi kom i säng någon gång efter 3. men som sagt, nu är vi klara och jag säger bara, det blev skit snyggt!

nu ska vi strax till mig för att laga middag. det kommer bli amerikanska pannkakor!
sen blir det självklart efterätt, milkshake med blåbär och hallon!




min middag igår!
ungsbakade potatisklyftor med stark quorn röra och en sallad med frukt och grönt!


min älsklings middag igår!
ungsbakade potatisklyftor, quron röra och flintastek.
såg dock liite snålt ut här med grönsaker på min älsklings tallrik;)



Kommentarer
Postat av: fillis

gomaaaten! jag har btw varit vegetarian i ett år nu vännen, det äger :) kommer dröja lääänge innan jag äter kött igen. vi skall förresten absolut ta och ses jättesnart, tycker jag! kram

2010-05-04 @ 00:50:42
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0