what you really need

- Linnéa

huvva vilken morgon säger jag bara.. dumt nog kom jag och min älskling i säng igår aaalldeles för sent. det resulterade till att jag varit helt slut idag, och självklart skulle möten och ärenden göras..
så nu är man trött gånger 1000, men vila kan inte ske ännu, jag måste fortsätta med mitt cv och personliga brev som kan vara bra att uppdateras ibland.

planer inför helgen är ännu inte helt satta, men det lutar som sagt mot corona med frida. vi var lite stressade över att biljetterna skulle vara slutsålda men när vi traskat förbi burmans musik blev vi genast lugnare när de berättat att det fanns ett antal biljetter kvar!

vi hörs senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0