yeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!

- Linnéa

jag kan lova er att det blev dirr till statoil på öbacka efter viktors samtal för ca en halvtimme sen!!! det är nämligen så att nudlarna " demae ramen" har kommit tillbaka!!! eller dom har kanske aldrig slutat säljas, det kan vara så att det bara varit jag som inte hittat dom.. jag har hur som helst letat efter dom som en tok jag vet inte hur länge, och inte förens nu har jag hittat dom igen!


min frukost imorgon, kan det bli bättre? ;)

bara så ni vet, det är inte vilka nudlar som helst, de är dom bästa nudlarna av dom alla!


nu ska jag sova, har myyycket som ska göras imorgon!
godnatt!!!!

Kommentarer
Postat av: filliz

ahhh så jävla rätt, har fan inte ätit dessa nudlar sedan jag var mini! så jävla goda! ska fan dra och storshoppa sådana senare, niceee



fick du mitt svar på ditt sms, btw?

2010-05-25 @ 20:42:09
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0