1 november, tandläkare..

- Linnéa

jag ska börja med att säga tack för en kanonkväll i lördags, riktigt kul att så många hade tagit sig tid och klätt ut sig! så tack alla, jag hade toppen kul!
här kommer några få bilder från helgen! fler kommer senare!











idag har jag varit hos tandläkaren, det blev endast påfyllning av min framtand. jag har nämligen "slagit av" delar av min framtand så dom var tvungen att släta ut den så mitt bett inte blir ojämt. nu har jag ganska just kommit till mamma på besök! jag ställde mig genast i köket och gjorde en enorm sallad som innehöll allt möjligt gott!
nu har jag just börjat arbeta här på mammas dator, det är lite saker som ska fixas innan imorgon! och om det blir tid över hade jag tänkt ta mig en runda i stan för att handla lite julklappar!


vi får höras senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0