13 november, godmorgon

- Linnéa

jag hade som sagt ett pass på mc'donalds igår, det var mitt andra pass och jag trivs redan så bra! jag har redan fått ett extra pass, det passar verkligen perfekt att jobba mycket i början så man snabbare kommer in i allt! kvällen avslutades hemma hos mamma. min älskling, min bror och jag handlade med oss mat hem och såg idol!
direkt efter idol blev det sängen, det blev nämligen att stiga upp 6 för att min älskling skulle iväg till uppsala 7 för att spela match! lycka till hjärtat!


idag hade jag tänkte börja dagen med att pyssla med min brors julklapp! senare blir det middag hos frida, det kommer bjudas på dippgratäng, något jag verkligen ser framemot! kvällen kommer sedan avslutas på corona!




ni alla får ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0