14 november

- Frida
Ligger fortfarande kvar i sängen och kollar lite på idol reprisen från i fredags. Igår blev det en utekväll med linnéa och evelina- vi började med att äta dippgratängen här hemma hos mig, och sen vidare till min bror innan det blev corona.

Det var riktigt roligt, synd  bara att det vara på tok för mycket folk där. Gjorde att man tappade humöret, så jag och linnéa åkte hem strax efter 1.

Tänkte lägga upp lite bilder här i bloggen senare, dels från min b-day men även från igår.

Ha en bra dag, och ät mycket tårta för att fira era älskade pappor!


vet inte om det syns på bilden, men imorse när jag vaknade vräkte det ner superstora snöflingor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0