17 november, godmorgon

- Linnéa

igår var en bra dag, för jag hann med allt som planerats!
tack jessi för en toppen kväll!

nu idag är det jobb som gäller, och det som står på schemat är 14-17. så jag hade tänkt ta mig en promenad i stan innan för att handla lite julklappar och ögondroppar!

men först ska jag sova någon timme till så jag orkar med dagen!
och sist men inte minst, kan inte pepparkaksfilen finnas året runt(?) varje år handlar jag den som en tok!! det är så ljuvligt gott!!


jag älskar!

Kommentarer
Postat av: Jessi

my beloved. Tack själv skrattar fortf för mig själv när jag tänker på runk gubbens face hahahahah. lord.

SE TILL NU O FÖLJ MED TILL SPANIEN HÖRREDU ! fatta AWSOMENESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

sååå styr upp de där nu !

PUSS

2010-11-17 @ 12:41:09
URL: http://reina.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0