17 oktober

- Frida
Det blev upp tidigt imorse, lite för tidigt för mig som verkligen behöver viss många timmar för att vara pigg. Men det gick bra ändå, det är bara det lilla klivet att ta sig upp ur sängen, som är problemet. När man väl kommit till jobbet är det full fart, man hinner inte ens tänka på någonting som heter trött.

Efter jobbet blev det raka vägen till Hanna, och kan ni gissa vad vi har gjort hela källen?
- Jo, vi har såklart kollat på den fantastiska serien greys anatomy!

Nu hade jag tänkt se reprisen av PH eftersom jag missade när det gick på tv'n tidigare ikväll. Imoron blir det lunch med linnéa och sen ska jag träffade älskade angelica- längesen nu!


två oerhört viktiga personer i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0