19 november,

- Linnéa

jag har precis städat min lägenhet och nu sitter jag och äter frukost, lite sent jag vet! frida är alldeles strax påväg hit, hennes dator har tydligen slutat fungera så hon kommer för att låna min! hon har ett viktigt arbete att göra som ska in snarast!

såg nu att jag just fått ett sms från min älskling, där stod det att han åker redan kl 20 till sthlm.. jag trodde vi skulle få en helkväll med varandra men så kan det bli ibland, så vi får ta den tid som finns för varandra! han åker nämligen till sthlm över helgen för att spela match!
stort lycka till!

så ikväll har jag tänkte handla ingredienser så jag kan baka åt mitt hjärta, det som står på listan är kladdkakemuffins!

jag jobbar även ikväll och det är mellan 23-03:30, vad säger ni om det? det är nämligen mitt första nattpass som jag faktiskt ser framemot!


supergod efterätt som jag och linda lagade för ett bra tag sen!
sega pepparkaksformar med ben&jerrys, strawberry cheesecake!

Kommentarer
Postat av: Linda

OMG! Jag hade typ helt glömt bort den där! Måste göras igen helt klart! :)

2010-11-19 @ 20:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0