19 november

- Frida
Goddagens, vilket underbart vinterväder att vakna upp till. Idag hade jag behövt ta mig en sväng på stan, men först måste jag göra bort viktigare saker. Om jag tar mig till stan så måste jag höra med dom på teknikmagasinet hur det kommer sig att jag inte får in mina bilder från externa hårdisken. Jag kan säga att jag mer än gärna vill ha in mina bilder, mina studentbilder (t.ex) kollade jag på dagen då jag tog studenten- sen dess har jag inte kunnat se dom. Mina bilder är så mycket för mig, med tanke på att jag har så fruktansvärt mycket bilder. Och vad är minnen utan bilder?

Nu hade jag tänkt ta mig en ordentlig frukost, ni får ha en bra dag allesammans!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0