2 november,

- Linnéa

igår blev det julklappsshopping och en kanon bra film med frida! dagen idag kommer inte bli lika rolig.. jag ska städa mitt hem, tvätta och plugga! men kvällen kommer avslutas bra, ska jag nämligen inreda lite i min lägenhet och slå in julklappar! och om jag har tid över blir det att springa till en butik för att handla bakingredienser!!

sist men inte minst, egentligen ska jag vara på cheerläger just nu men mitt knä strejkar helt.. träningen är en av dom viktigaste delarna hos mig, men denna gång säger mitt knä nej.. coachen mandy kommer för att sätta ett tävlingsprogram där hos sätter ut positioner till var och en, men hur ska det gå när jag inte kan träna(?) egentligen vill jag bara packa ihop mina saker och springa dit, träna som en galning och låtsas som om allt är frid och fröjd. men hur mycket man än döljer smärtan så finns den där.. jag har heller inte fått min remiss från sjukhuset som jag skulle fått för veckor sen.. jag ska upp för att röntga mitt knä, läkaren på dragonen sa att det inte alls såg bra ut..
att det ska göra så förbaskat ont varje gång jag tar ett steg! och att det ska ta sån tid bara för att få veta felet gör mig ledsen, hur svårt ska det behöva vara(?)

jag antar att jag helt enkelt för denna gång får ta det som det är.

nu ska jag klä på mig snabbt sen ska jag över till mamma för att hämta lite saker. därefter sätter jag igång med allt som ska göras idag.


ljuvligt

vi hörs mer senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0