21/11

- Linnéa

jag är ledsen för den dåliga uppdateringen, men frida har som sagt haft min dator över helgen.
i fredags blev det mys med min älskling till 7, sen åkte han till sthlm för match! jag fortsatte att se på grey's ( sett klart 5:e säsongen!)
senare blev det då jobb, jag hade mitt första nattpass mellan 23:03:30 och det var kul! man träffade mycket trevliga, onyktra människor. sen fanns det såklart dom mindre trevliga, men sånt får man ta!
i lördags blev det häng hemma hos david med ett gäng! jag däremot somnade nästan på golvet (hade endast sovit 3 timmar natten innan..) sen blev det jobb på natten, 01:00-04:00. tiden gick super fort och jag trivs så bra! sen var jag vaken fram till 8 på morgonen då min älskling kom hem från sthlm! vi gick då genast och la oss, för jag skulle nämligen upp 1 för röntgen! 5 timmars sömn fick duga i natt, känns verkligen skönt att ha röntgen överstökad! jag får provsvar om ca 1 vecka! hoppas inget allt för allvarligt!



nu har jag bråttom, jag ska nämligen hälsa på hos mamma! vi hörs mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0