24 november,

- Linnéa

idag blev det av till djuraffären med sacko och just när jag kommit dit hade tjejen som klipper klor gått på lunch, så det var bara att traska hem igen.. så undertiden hon var på lunch tvättade jag kläder, det var verkligen på tiden! när vi sen kom tillbaka till affären var den fylld med massa andra hundar, och såklart blev sacko världens lyckligaste! i väntan på sin tur fick han gå runt och hälsa på olika hundar och det tog aldrig slut, så han var nöjd! som belöning fick han det bästa han vet, ett grisöra! men det gav jag honom inte förens vi kommit hem, så han fick hoppa och glufsa efter det hela vägen hem! väl när han fått örat slukade han i sig det på en väldigt kort tid!



nu ska jag strax börja traska till jessi, vi ska planera hennes födelsedagsfest som är nu på fredag! och ikväll blir det att se mer grey's! jag är redan inne på 9onde avsnittet på säsong 6 och jag vill aldrig att serien ska ta slut!


vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0