25 november

- Frida
Det hade verkligen kommit mycket snö imorse när jag vaknade. Det har dessutom varit helt underbart väder idag, en riktig vinterdag. Jag tror att det var runt -10 idag, om jag inte såg fel och det var faktiskt rätt behagligt.

Hade turen att äta lunch med älsket idag, som körde firmabilen in till stan för att hämta ut körkortet. Vi passade då på att käka lunch tillsammans, vilket inte händer varje dag om man säger så. Jag har även försökt se lite på greys, men både texten och rösterna hänger efter vilket gör det väldigt svårt att fortsätta kolla.

Nu när jag såg sista avsnittet (för idag) så försvann ljudet i slutet, när det var som mest spännande. TYPISKT!

Nä, nu ska jag iväg en sväng, ikväll hoppas jag få spendera tid med min bror. Känns som det var evigheter sen bara han och jag umgicks, så jag hoppas få sno lite tid av honom ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0