28 november, första advent!

- Linnéa

ledsen för den dåliga uppdateringen under helgen! förfesten hos jessi var kanon, alla var sociala, glada och bjöd på sig själv! det var egentligen corona som gällde efter men så blev det inte, vi kom dit och då var det nästan tomt.. så vi åkte tillbaka in till stan där det blev five, dock inte för mig.

i lördags var jag och kollade på min älsklings match, super kul att få se han spela! kvällen blev lugn fram tills jag skulle jobba, 10:30 - 03:00! och som vanligt rusade tiden förbi!

idag blir det att se grey's, äta lussebullar och dricka glögg! ingen har väl missat första advent(?) första ljuset ska förstås också tändas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0