30 november,

- Linnéa

igår blev det en heldag med frida! vi bakade en massa lussebullar, bilder från får hon bjuda på! så nu har man fika att bjuda på när man får hem besök!

just innan jag skulle bege mig till frida upptäckte jag att min post hade kommit, och där fanns ett brev från min läkare. där stod det att det inte fanns några fel alls på mitt knä(?) så jag ringde genast min läkare och jag fick en tid redan idag! hur kan det inte vara några fel när jag vissa dagar har så ont att jag knappt orkar gå(?) i samma veva ska jag även undersöka huvudet igen, håller tummarna för ett EEG!

efter läkaren ska jag träffa upp min fina vän naima, vi ska ta en fika på stan! jag ska även försöka få med mig hem lite julklappar!


jag och frida har alldels för få bilder på oss tillsammans..

nu ska jag sova någon timme till!
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0