4 november

- Frida
Det märks verkligen skillnad på bloggandet från min sida, när jag jobbar och inte jobbar. Men så blir det, man har inte så himla mycket tid över till datorn som man i vanliga fall brukar ha.

Kvällen har spenderats hos Hanna&Virre, vi såg såklart ett otroligt spännande avsnitt av PH- men vi började även se greys. Jag har sagt till Hanna sen dess att vi lärde känna varandra att jag skulle börja följa den fantastiska serien, och nu är vi igång kan jag säga.
Jag gillar den skarpt redan, så hoppas bara att den kommer fortsätta bli så himla bra som alla säger! Eftersom att min favoritserie OTH varit väldigt dåligt i en lång tid nu, så ser jag framemot att se en serie som håller bra kvalité från start till slut.

Nu ska jag kika lite bloggar, imorgon är det jobb som gäller och efter det väntar middag med favoritlinnéa och sen hem till favoritpojken min för en helkväll med mys&idol.


mörkt hår&snééé lugg- känns som en evighet sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0