8 november, sväng förbi mamma!

- Linnéa

jag hann möta upp frida på stan lite snabbt för en fika, hon hade en rast på en halvtimme så det passade bra med en fika! ikväll ska jag ta mig tid att betala räkningar sen ska jag även fixa med lite julklappar!
jag har även just varit en sväng förbi mamma! vi drack te och pratade om allt möjligt, det är så skönt att bara kunna springa över till mamma om det är något!
och kan ni gissa om sacko var glad att se mig? eftersom jag nu bor själv är man inte alls lika ofta hos mamma, så väl när man hälsar på kommer sacko springandes i full fart, glad med en viftande svans i vädret!
pk är likadan, eller hon vill genast börja leka för fullt, så det är bara att plocka fram ett snöre och springa!



imorgon är det främst blodprov som gäller. jag kan, jag vill, jag ska klara det! jag är enivis, jag tänker inte röra mig någonstans förens jag fixat det! senare blir det ner till stan för att springa lite ärenden, måste nog skriva ner en lista på allt som ska göras så jag inte glömmer något!



älskade sacko!


älskade pk!

vi hörs igen imorgon, efter jag klarat mitt blodprov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0