8 november

- Frida
Oh herregud vad tråkiga inlägg jag skriver nuförtiden. Som jag skrev tidigare så märks det verkligen då jag jobbar och inte jobbar. Tidigare kändes det faktiskt lite jobbigt att bli väckt tidigt på morgonen för att sen stressa iväg till jobbet nu gillar jag verkligen att jobba. Jag tror att jag någonstans insett att det är vad vi kommer hålla på med resten av våra liv, och dessutom så trivs jag så oförskämt bra där jag jobbar nu. Trivs med hela jobbet, alla mina arbetskollegor.. Kan inte tänka mig att jag ska jobba på något annat ställe än i en klädbutik- så bra känns det faktiskt just nu.

Imorgon är det återigen jobb som gäller, börjar tidigare än idag och slutar också tidigare än vad jag gjorde idag. Kvällen spenderades med Hanna&Amanda framför greys, looove it! Imorgon efter jobbet är det linnéa som gäller, blev som sagt ingenting ikväll.

Nu ska jag lägga mig, behöver få mina timmars sömn för att orka med en heldag med jobb!


honey, you can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0