9 november, klarade det!

- linnéa

jag klarade att ta blodprovet!! denna gång tog det inte 2 timmar utan inte ens 1 minut! jag hann knappt sätta mig ner innan det var klart! denna gång var jag då inte utmattad när jag gick därifrån, jag bara lutade mig bak, slappnade av sen var det klart!

så nu är det bortgjort!

jag har nu just ätit och tagit mig en dusch! nu måste jag snabbt springa över till mamma för att hämta min migrän medicin.. jag trodde verkligen att min huvudvärk hade med synen att göra, men tydligen inte..
kan man använda linser när man har huvudvärk(?) jag upplever nämligen att det blir mycket värre, så jag har varit tvungen att plocka ut dom..


puss!

Kommentarer
Postat av: J.

jag är så stolt! Visste att du skulle klara det.

2010-11-10 @ 17:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0