adventsfika!

- Linnéa
mitt hjärta har spenderat hela dagen på "boda borg" tillsammans med grabbarna! efter en lång dag där hämtade han upp mig, vi handlade adventsfika och lagade sedan middag ihop, det blev "pasta carbonara"!
för dom som inte visste det, jag är tokig i glögg! vi ville testa något nytt så det blev glögg med en hint av apelsin, supergott! så det var underbart att få ta den första koppen för i år! och såklart har jag mandlar och russin i! vi handlade även clementiner, julchoklad och lussebullar!






idag såg jag klart sista avsnittet av grey's säsong 6!! och nu då(?) jag vill ju genast kasta mig framför tv:n för att se säsong 7, men det har börjat för länge sen så jag antar att jag får vänta på att boxen kommer ut i butik..
ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0