andra november

- Frida
Det har varit så underbart att få sova en hel natt nu, utan att vakna upp av värken. Jag kunde somna direkt jag la mig igår, vilket var en otrolig lättnad. Förhoppningsvis går det bara mot bättringsvägen nu.

Har suttit i telefonen med Linnéa i över en timme nu, och ska nu bara sminka mig sen in till stan för att möta upp henne. Har skrivit upp en lista med vad, var och en ska få i julklapp och uppskattat hur mycket jag kommer lägga ut på var och en.
Ska köpa minst en julklapp idag, som jag vet säkert vad det blir för något. Kan tänkas att jag får med mig hem fler än bara en också, vi ser väl!

Senare ska Linnéa på möte, så då traskar jag hem och fixar fram någon bra film. Då blir det smoothie och någon bra film som gäller! Senare ikväll ska jag till älski.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0