brukar det verkligen vara såhär kallt?

- Frida
Man slutar aldrig förvånas över kylan, det känns frutkansvärt kallt för att bara vara i november månad. Det är iaf skönt att jag slipper frysa om överdelen av kroppen då jag köpt mig en supervarm jacka.

Kvällen har spenderats med Hanna, vi har enbart slappat då vi båda var riktigt trötta efter en hel dag med jobb. Ska alldeles strax lägga mig, eftersoma att det blir ännu fler timmars jobb under morgondagen. Det är verkligen härligt att komma in i rutinerna med att jobba, eftersom jag nu jobbat nästan varje dag under hela november månad.

Imorgon flyttar även min bror, är verkligen ledsen att jag inte kunde vara med och hjälpa honom med detta. Får åka raka vägen dit efter jobbet, för att framförallt hjälpa honom att packa upp alla saker.


musse-buus har varit här sen i söndags också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0