eeg

- Linnéa

jag förstår inte riktigt vad som hänt med min migrän på sista tiden, de senaste dagarna har varit hemska.. det har varit så illa att jag till och med blivit sängliggandes. jag är less på att komma till vårdcentralen och det enda dom gör är att skriva ut medicin som inte fungerar, inget hjälper. ett tag funderade jag på om det var synen det berodde på, men så var det inte..

så här näst är det EEG som gäller! (EEG är en undersökning för att mäta förändringar i hjärnans elektriska aktivitet.) jag känner att det är dags att gå i botten med det här! det kan inte vara normalt att ha migrän nästan varje dag i 5 års tid....


imorgon ska jag baka lussebullar!


nu lägger jag mig och vilar, vi hörs mer imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0