efter många om och men.

- Frida
Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så hade jag köpt en dunjacka från EVEREST. Jag hann ändra mig, efter att jag hade provat den ett par gånger. Jag tyckte att den blev f ö r  lång, och den såg allmänt stor ut på mig (fastän det var minsta storleken). Så jag lämnade tillbaka den, och tog en runda på intersport idag. Då hittade jag en Mckinley jacka, något så dyrare (!!!!!) men något så bättre passform. Den är dessutom hur varm som helst, och även denhär är i dun. Dock är den inte liiika lång som den från everest var, vilket gillas.

För att avsluta OCH hoppa över till någonting annat. Jag blev såklart super glad och nöjd över att Olle kom vidare, han har verkligen överraskat och han var outstanding i fredags. Sen att Jay ses som en vinnare är inget snack om saken, men superkul att Olle kommit så långt- och  skönt att man fortfarande har ögongodis att titta på i Idol.

Nu är det sängen som gäller, imorgon ska jag träffa linnea- dock vet jag icket vilken tid men lika bra att ta sig upp i god tid.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0