finns inte många som du.

- Frida
Idag har varit en mycket viktig, och bra dag. Det har blivit väldigt mycket klarheter i många saker, vilket känns hur underbart som helst. En tung sten som legat på länge har nu släppts.

Har också köpt mig en dunjacka idag, får nog acceptera att man ser oerhört stor ut i sånna jackor men det är så värt det. Jag är supernöjd med jackan och nu slipper jag stå och huttra i kylan. Ett väldigt bra köpt, trots att det sved ganska så rejält i börsen när jag drog kortet och såg glad ut.

Kvällen är ännu inte planerad, jag som person är ju ganska impulsiv så vi får se hur den här kvällen slutar. Både Sara och Lillan har party ikväll, så det blir nog att kika förbi hos båda och ta det lugnt med drickan då jag jobbar imorgon. Som tur är börjar jag inte förens tolv, så jag får absolut mina timmars sömn ändå.

Hoppas att ni får en bra fredagskväll , för det ska då jaag!


michael jackson feat akon. så underbart vacker låt!

tove kan detdär med sång, roligt att hon är tillbaka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0